Sivut

maanantai 20. toukokuuta 2013

Se on kesä nyt!











Pitkästä kylmästä ja pimeästä talvesta taas niin vaan selvittiin ja kesä on taas täällä! Nyt on ollut niin monta päivää aivan unelmasäät täällä päin. Tänään uskaltauduttiin Ollin kanssa ensimmäistä kertaa oikein merenrannalle ottamaan aurinkoa, kun mäkin olin käynyt ostamassa uudet biksut Seppälästä. Ihan täydellinen auringonotto paikka, sillä siellä tuuli sen verran mukavasti, ettei aivan tarvinnut läkähtyä vaikka aurinko paistoikin täysillä. Tällästa vaan lisää kiiitooos!

15 kommenttia:

  1. Kaunis kesänainen! :) huomaa kyllä että oot hoikistunu, toi mekko näyttää upeelle sun päällä :)

    VastaaPoista
  2. oot kyllä niin hoikka! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana tuo mekko !! Ja nuo bikinitkin :) mistähän löytäisin itselle mieluisat ku tuntuu et kaikis on jotai vikaa tai sit koot menny :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä voin suositella Seppälää, siellä oli niin ihanan pirteen värisiä bikineitä!

      Poista
  4. eiii miten ihania kesäkuvia!! ja ihanat noi bikinit, tuo väri sopii sulle ku nenä päähän ;-)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiroa ihana Laura! :) Mun suunnitelmissa oli ostaa tälle kesälle mustat biksut, mutta kyllä noi karkkivärit vei vaan taas voiton.. ;D

      Poista
    2. Mitä mä oon tänne oikein kirjotellu, siis *kiitos! :DD

      Poista
  5. Ihanan kesäisiä kuvia!! :) ihanat bikinit ja varsinki tuo mekko, mistä oot ostanu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Mekon sain viime jouluna synttärilahjaksi ja se on ostettu Seppälästä!

      Poista
  6. Tuo sun mekko on aikalailla samanvärinen kun mulla on päättäjäisiä varten mekko, ihanan pirteä väri! :) Ite tilasin bootz.comista ja se sitä mallia että takaa pidempi kuin edestä! Mutta nätti on tuokin mekko :)

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana tuo sun mekko ja oot hoikistunu tosi paljo!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuon kuulemiseen mä en kyllästy koskaan, KIITOS! :)

      Poista