Sivut

maanantai 21. toukokuuta 2012

Aurinko :)



Tänä aamuna oon ehtinyt käydä jo lenkillä, vaikka heräsinkin vasta yheltätoista, tosin vaan parin kilometrin pituisella, koska innostuin heti aluksi vähän juoksemaan (mitä inhoan paljon) ja hetihän siinä tuli hirveä kuumuus ja jano tuolla auringonpaisteessa. Illalla sitten uudestaan vähän pidemmälle. 2 viikkoa enää ylioppilasjuhliin, iik! Yritän nyt loppukirinä syödä ja liikkua tämän 2 viikkoa niin hyvin kun voin.

Innostuin tuolla ulkona vähän kuvailemaankin meidän pihamaata:

Tässä tämä uusi keinu



Juuri maalattu terassi




Toi aukioleva autotalli tuolla nyt näkyy rumasti, mutta ei voi mitään


Näistä valmistuu kyltit mun juhliin

Päätettiin justiin Karoliinan kanssa viettää tänään kuvauspäivää, kun on noin kaunis sää. Mä tarvinkin jonkun uuden hienon kuvan mun banneriksi, koska toi nykyinen on niin kamala. Nyt siis tälläämään ja sitten kohti Kortesjärveä!

Ps. Sain Ollilta maailman suloisimman kortin :D

9 kommenttia:

  1. Mäki haluan auringonpaisteeseen lenkille, enkä olla sisällä kipeenä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä oikein käännän veistä haavassa tällä postauksella, sori! :D

      Poista
  2. voi ei ihana kortti :D varsinki toi sydännenä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, miten keksikään noin taiteellisen ratkaisun :D

      Poista
  3. Oi että mikä kortti! :D Ihana :D Pointsit Ollille! :D

    VastaaPoista